مزایای تجهیزات دست دوم ماشین آلات راهسازی

مزایای تجهیزات دست دوم ماشین آلات راهسازی

مزایای تجهیزات دست دوم ماشین آلات راهسازی

میدانیم که قیمت همه چیز افزایش یافته است. این امر در هر حیطه ای ارتقاء کسب و کار و حفظ آن با رقبا را دشوار کرده است. ماشین آلات راهسازی بدلیل استهلاک زیاد و انجام کارهای دشوار و سنگین بیشتر در معرض خرابی و تعمیر هستند از این رو خرابی قطعات و خرید قطعه ی جدید و تکرار این موضوع هرچند وقت یکبار متحمل هزینه های سنگین میباشد. صاحبان این ماشین آلات تمایل بیشتری به جایگزین کردن قطعات کارکرده و دست دوم با قطعه ی خراب دارند، تا قطعه ی جدید .با این حال، خرید تجهیزات دست دوم می تواند برای آنها بصرفه تر باشد.

مطمئناً مزیت های خرید تجهیزات دست دوم و کارکرده نسبت به تجهیزات جدید بسیار زیاد است. بدیهی است که همانطور که اشاره شد خرید این تجهیزات دست دوم باعث صرفه جویی زیادی در هزینه می شود. در ادامه به مزیت های تجهیزات دست دوم خواهیم پرداخت.

مزایای تجهیزات دست دوم ماشین آلات راهسازی

مزایای خرید تجهیزات دست دوم

1-کمترین هزینه خرید

اولین و واضح ترین مزیت خرید تجهیزات دست دوم ارزان تر بودن آن نسبت به خرید نو است. هنگامی که یک قطعه جدید از تجهیزات را خریداری می کنید، هر چه که باشد، بلافاصله شروع به از دست دادن ارزش خود می کند. استهلاک می‌تواند فلج‌کننده باشد و هر چه تجهیزاتی که می‌خرید بزرگ‌تر و گران‌تر باشد، آشکارتر می‌شود. استهلاک چه از تجهیزات استفاده کنید یا نه اعمال می‌شود، این قطعات به‌ طور خودکار از لحظه دست دوم شدن بی‌ارزش است.

خرید تجهیزات قلم بیل مکانیکی و ساخت و ساز دست دوم بسیار ارزان تر از یک ماشین جدید است. به طور معمول، تفاوت قیمت بین یک دستگاه دست دوم کارکرده و جدید می تواند حدود 30تا70٪ باشد. با این حال، تفاوت هزینه کاملاً به کیفیت و وضعیت ماشین آلات مورد استفاده بستگی دارد. با این وجود، اگر تجهیزات کمتر استفاده شده را با قیمتی کمتر از هزینه تجهیزات جدید خریداری می کنید، در واقع بهترین معامله است.

  1. افزایش قابلیت اطمینان

در ابتدا، ممکن است غیرقابل درک به نظر برسد که چگونه خرید تجهیزاتی که قبلاً استفاده شده است، آن را نسبت به خرید جدید قابل اعتمادتر می کند؟ چیزی که بسیاری از مردم درباره اش غفلت می‌کنند این است که تجهیزات، به‌ویژه ماشین‌آلات، قلم بیل مکانیکی پس از خرید جدید، همیشه به یک دوره «خرابی» نیاز دارند. این به این معنی است که شما باید برای مدتی راحت تر از دستگاه استفاده کنید که می تواند تأثیر قابل توجهی بر کارایی آن داشته باشد. هنگامی که شما یک قطعه از تجهیزات دست دوم را خریداری می کنید، قبلاً مراحل شکستن را پشت سر گذاشته و مدت زمانی را با حداکثر ظرفیت کار می کند، به این معنی که می تواند بلافاصله از تمام پتانسیل خود استفاده کند. یک ماشین کارکرده به خوبی استفاده شده و به خوبی نگهداری می شود بنابراین می تواند هم کارایی و هم قابلیت اطمینان را ارائه دهد.

  1. سازگار با محیط زیست

راه های بیهوده ای که انسان ها برای استفاده ی فزاینده ای از منابع می کنند وجود دارد. یکی از مضرترین راه‌ها، تمایل ما برای «ارتقا» تجهیزات کاملاً هنوز قابل استفاده میباشد، صرفاً به این دلیل که چند سال از عمر آن گذشته است یا دوره مالی تمام شده است. این بدان معناست که برای تولید مداوم حجم بالایی از ماشین آلات و تجهیزات جدید و تولید قلم بیل مکانیکی برای استفاده مردم، به منابع و انرژی بسیار بیشتری نیاز است. بنابراین استفاده از قطعات دست دوم و سالم میتواند تا حدودی به حفظ منابع طبیعی مورد استفاده در تولید این تجهیزات ،قلم مکانیکی کمک کند.

  1. انعطاف پذیری بیشتر

خرید قطعات ماشین دست دوم انعطاف پذیری بیشتری را به کار شما می دهد. در واقع، برای پروژه‌های کوتاه‌مدت که نیاز به ماشین خاصی برای تجهیزات دست دوم دارد، بهترین کار است. بدون شک خرید آن آسانتر است و پس از اتمام کار می توانید آن را با اندک استهلاک به فروش برسانید. برعکس، خرید تجهیزات جدید منجر به زمان انتظار طولانی‌تر می‌شود. علاوه بر این، استهلاک ارزش زمانی که آن را می فروشید بسیار بیشتر است علاوه بر این، معایب خرید تجهیزات جدید بخاطر استهلاک زیاد بیشتر از خرید تجهیزات دست دوم به نظر می رسد.

معایب خرید تجهیزات دست دوم

مزایای خرید تجهیزات دست دوم، جنبه منفی آن را تضعیف می کند. با این حال، هر دستگاهی که بخرید، دقت و توجه کردن به همه ی جوانب آن باید قانون کلیدی باشد.به برخی از معایب این موضوع میپردازیم.

1: طول عمر مهم است

مطمئناً یک دستگاه جدید بیشتر از یک دستگاه کارکرده دوام می آورد. در صورت استفاده طولانی مدت از دستگاه، معامله خود را نگه دارید و مدتی صبر کنید. در واقع، برای استفاده های کوتاه مدت، خدمات اجاره تجهیزات ماشین آلات مکانیکی خوب است. اینها با قیمت مناسب در دسترس هستند.

2: انتخاب و گزینه ها

خرید تجهیزات جدید انعطاف پذیری زیادی را به شما ارائه می دهد. شما انتخاب هایی از سبک، رنگ، مدل، فضای داخلی، خارجی دارید و این لیست ادامه دارد. برعکس، خرید یک ماشین دست دوم چنین طیف وسیعی از گزینه ها را برای شما به ارمغان نمی آورد. هر رنگ و مدل و مدلی که هست باید بخری. در انبارهای صنعتی یا ماشین آلات راه سازی رایج است.

3: دشواری درخرید قطعات دست دوم

خرید یک قطعه جدید آسان تر است، باید مشخصات را مرور کنید و یکی را از تولیدکننده ی قلم چکش بیل مکانیکی خریداری کنید. از طرف دیگر، خرید یک قطعه ی کارکرده قدیمی یک کار چالش برانگیز است. خوب، شما باید بازار را جستجو کنید، بررسی کنید و مقایسه کنید. علاوه بر این، باید بررسی کنید که آیا مناسب کار شما است یا خیر. علاوه بر این، عوامل دیگری نیز باید مورد بررسی دقیق قرار گیرند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

مزایای تجهیزات دست دوم ماشین آلات راهسازی

نکاتی برای خرید تجهیزات دست دوم

یک اشتباه کوچک در هنگام خرید قطعات ماشین آلات دست دوم می تواند کل سرمایه گذاری را خراب کند. بنابراین، هنگام خرید چنین تجهیزاتی، بررسی برخی از جنبه های کلیدی برای جلوگیری از چنین مشکل دردسرساز بسیار مهم است. اولین نکته ای که باید در نظر گرفت اینست که :

آیا تجهیزات سالم است؟

این مهم ترین عامل در هنگام خرید یک قطعه ماشین آلات دست دوم است. اطمینان حاصل کنید که مطابق با جزئیات در آگهی است. همچنین، از کارکرد یا عدم کارکرد آن، عملکرد و وضعیت کلی تجهیزات اطمینان حاصل کنید. بهترین راه برای انجام این کار این است که اپراتور خود را برای معاینه ببرید. مطمئناً او به جای فروشنده، درست ترین نظر را در مورد تجهیزات به شما ارائه می دهد. علاوه بر این، مرور سوابق خدمات می‌تواند به شما ایده واضح‌تری درباره سن و میزان عملکرد آن بدهد.

از نگهداری و تعمیر اطمینان حاصل کنید:

تجهیزات و قطعات ماشین آلات راهسازی مانند تجهیزات جدید نیاز به تعمیر و نگهداری و سرویس منظم دارند. بدیهی است، برای حفظ آن در شرایط مناسب باید دقت و توجه کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *